Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Türkiye Finans teminat mektubu başvuruları artık dijitalde

Türkiye Finans Ticari Bankacılık Genel Müdür Yardımcısı Murat Altun: “Türkiye Finans olarak ‘Hayat Mobil Bankan Mobil’ diyoruz ve bankamızın dijitalleşme endeksini her geçen gün yükseltiyoruz”

Türkiye Finans Ticari Bankacılık


Türkiye Finans, dijital teminat mektubunu devreye alarak müşterilerine kolay kullanım sağlarken, dijital bankacılık uygulamalarıyla da ticareti destekliyor.

Bankadan yapılan açıklamaya göre, Türkiye Finans, taraflar arasındaki ticari ilişkiyi banka güvencesi altına alan teminat mektubu başvurularının dijitalden yapılmasını mümkün hale getirdi.

Bankanın bu hizmeti dijitalden sunmasıyla birlikte teminat göstermesi gereken tüm tüzel kişiler, karşı tarafa verilmek üzere Türkiye Finans Teminat Mektubu başvurusu yapabilecek. Müşteriler, bunun dışında internet üzerinden de dijital teminat mektubuna başvurabilecek.

İhtiyacı olan müşterilerin Türkiye Finans’ta kullanılabilir uygun teminat mektubu limiti olması durumunda, taleplerini internetten zaman kaybetmeden yapabilecek. Böylece müşteriler şubeye gitmeden, ofisten, evden, her yerden talebini ileterek zamandan tasarruf ederken, kağıtsız bankacılık deneyimiyle işlemleri doğa dostu olarak gerçekleştirebilecek.

Bankada internet şubesinden sağlanan dijital teminat mektubu ile birlikte geçici-EKAP ihale mektubu, Eximbank mektubu, gümrük teminat mektubu, özel sektör mektupları başta olmak üzere firma limitleri dahilinde tüm e-mektup konularında mektup düzenlenebilecek. Ayrıca internet şubeden TL, USD, EUR para birimlerinde teminat mektubu düzenlenecek. Tüm mektup türleri için gelişmiş şablon metinlerine de başvuru sayfasından ulaşılabilecek.

Açıklamada görüşlerine yer verilen Türkiye Finans Ticari Bankacılık Genel Müdür Yardımcısı Murat Altun, hızla gelişen dijital teknolojilerin alt yapılarda ve iş yapış modellerinde kesintisiz bir dönüşüm ihtiyacına yol açtığına işaret etti.

Altun, müşterilerin değişen beklentilerin ve ihtiyaçlarının sektörün dijitalleşmesini hızlandırdığını ifade ederek, şu açıklamalarda bulundu:

“Artık müşteriler ihtiyaçlarının doğduğu anda ve yerde, zamandan ve mekândan bağımsız hızlı, kolay ve güvenli bir şekilde 7 gün 24 saat karşılanmasını istiyor. Türkiye Finans olarak “Hayat Mobil Bankan Mobil” diyoruz ve bankamızın dijitalleşme endeksini her geçen gün yükseltiyoruz. Böylelikle dijitalleşmedeki öncü rolümüzle, üretime ve ticarete verdiğimiz güçlü desteği daha da güçlendirmeye devam ediyoruz. Son olarak, taraflar arasındaki ticari ilişkiyi banka güvencesi altına alan teminat mektubu başvurularının dijitalden yapılmasını mümkün hale getirerek ticari müşterilerimizin işlerini kolaylaştırdık.”