Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

bizz@kampüs’ün 13. yılında fikirler “Ülker Çizi” için yarışacak

Ülker İnsan Kaynakları Başkan Yardımcısı Faruk Gözleveli: “Geçen yıl düzenlediğimiz yarışmamıza 115 farklı üniversiteden, 159 farklı bölümden başvuru olmuştu. Bu yıl da bu deneyimi bizlerle yaşamak isteyen tüm adaylarımızı bizz@kampüs’e davet ediyoruz”

Ülker İnsan Kaynakları Başkan


Ülker tarafından düzenlenen ve bu yıl Çizi markası için düzenlenen bizz@kampüs’e başvurular başladı.

Şirketten yapılan açıklamaya göre, her yıl farklı bir Ülker markasıyla ilgili yenilikçi pazarlama projelerinin geliştirildiği bizz@kampüs’te bu sene katılımcılar Ülker Çizi için fikir geliştirecek.

Üniversite 3. ve 4. sınıf ile yüksek lisans öğrencilerinin, 2-3 kişilik takımlar kurarak katılacağı bizz@kampüs, bu yıl 13. kez düzenlenecek. Başvurular, 16 Şubat’a kadar sürecek.

Pazarlama alanına ilgi duyan ve profesyonel kariyer öncesi bu alanda tecrübe kazanmak isteyen öğrencilerin başvuru yapabileceği yarışmada takımlar, proje hazırlık aşaması sonrası ilk önce 50 takım arasına seçilebilmek için yarışacak.

Öğrencilerin verilen bilgileri takım uyumu içinde değerlendirip, yenilikçi fikir geliştirme, fikirlerini en dikkat çekici şekilde sunma, ikna etme, planlama konularında tecrübe kazanacakları yarışmada dereceye girenler 8-9 Mayıs’ta yapılacak final organizasyonuyla belirlenecek.

Yarışmada, ilk 3 sırayı elde edenler uzun dönem staj hakkında sahip olacak. Ayrıca birinciye 60 bin lira, ikinciye 55 bin lira ve üçüncüye de 50 bin lira para ödülü verilecek.

– “Gençlere çok değerli fırsatlar sağlıyor”

Açıklamada görüşlerine yer verilen Ülker Pazarlama Üst Yöneticisi (CMO) Mustafa Kabakçı, bizz@kampüs yarışmasının pazarlamada uzmanlaşmak isteyen gençlere çok değerli fırsatlar sağladığını aktardı.

Kabakçı, iş dünyasının giderek daha rekabetçi hale geldiğini kaydederek, şu açıklamada bulundu:

“Pazarlama becerilerine sahip genç profesyonellerin, sektör fark etmeksizin, iş yaşamlarındaki iç görülerinin çok daha güçlü olacağına inanıyorum. bizz@kampüs, bu anlamda gençlere uçtan uca bir pazarlama deneyimi sağlıyor. Gençlerimiz alanında uzman profesyonellerin rehberliğinden yararlanacak, pazarlamada takım çalışmasının ne kadar önemli olduğunu gerçek bir laboratuvar ortamında keşfetme şansı bulacak.”

– “Öğrencilere benzersiz bir deneyim alanı oluşturuyor”

Ülker İnsan Kaynakları Başkan Yardımcısı Faruk Gözleveli de bizz@kampüs’ün iş hayatına atılmadan önce öğrencilere benzersiz bir deneyim alanı oluşturduğunu bildirdi.

Bu yıl 13’üncüsü düzenleyecekleri yarışmanın yenilikçi pazarlama fikirlerine kapı araladığını kaydeden Gözleveli, şu değerlendirmede bulundu:

“Henüz kariyerlerinin başında olan binlerce öğrenciyi iyi bir fikrin nasıl geliştirileceğine dair en gerçekçi deneyim ortamında buluşturuyoruz. Her yıl farklı bir Ülker markası özelinde, gençlerle heyecan verici bir maratonda bir araya geliyoruz. Geçen yıl düzenlediğimiz yarışmamıza 115 farklı üniversiteden, 159 farklı bölümden başvuru olmuştu. Bu yıl da bu deneyimi bizlerle yaşamak isteyen tüm adaylarımızı bizz@kampüs’e davet ediyoruz.”